دانشگاه آب و هوا شناسی روسیه

دانشگاه آب و هوا شناسی روسیه

راهنمای مطالعه

Russian state Hydrometeorological University

تاریخچه دانشگاه:

اولین سالهای وجود آن در اواخر دهه 1920 ، این کشور با کمبود متخصصان آب و هواشناسی واجد شرایط مواجه شد. این انگیزه ای برای کشف مربوطه بود موسسه تحصیلی… موسسه آب و هواشناسی مسکو در سال 1930 تاسیس شد.

بزرگترین دانشمندان آن زمان دعوت شدند تا در توسعه دانشگاه کار کنند. آنها اولین برنامه ها را ایجاد کردند ، آزمایشگاه ها را افتتاح کردند. از روزهای اول ، تحقیقات علمی در این موسسه انجام شد. در سال 1941 ، به دلیل جنگ بزرگ میهنی ، دانشگاه به لنین آباد تخلیه شد. شهر جدید تنها 2 سال وجود داشت. در سال 1943 دانشگاه به مسکو بازگشت و در سال 1944 به لنینگراد منتقل شد. در پایان جنگ ، موسسه آموزشی به موسسه آب و هواشناسی لنینگراد سازماندهی شد.

توسعه بیشتر و دوره مدرن

اولین سالهای زندگی در لنینگراد بسیار دشوار بود ، زیرا اکثر معلمان واجد شرایط در مسکو باقی ماندند. برای آموزش دانشجویان ، دانشگاه از کارکنان موسسات آب و هواشناسی موجود در شهر دعوت کرد.

هنگامی که تیم تشکیل شد ، توسعه موسسه مشخص شد. در فعالیتهای بعدی وی ، چندین تاریخ مهم را می توان تشخیص داد:

در سال 1960 ، یک پایگاه آموزشی در یکی از روستاهای نزدیک افتتاح شد ، که در آن دانش آموزان شروع به تمرین کردند.
در سال 1969 دومین ساختمان دانشگاهی برای دانش آموزان افتتاح شد.
اکنون این موسسه آموزشی دانشگاه دولتی آب و هواشناسی روسیه نامیده می شود. این دانشگاه در سال 1998 به دلیل مشارکت در آموزش ، آموزش با کیفیت بالا برای دانشجویان این وضعیت را دریافت کرد. این دانشگاه در حال حاضر روی کیفیت آموزش کار می کند. موسسه آموزشی قصد دارد آن را بهبود بخشد ، شرایط را برای تحصیل و اجرای تحقیقات علمی مساعدتر کند.

آدرس های دانشگاه آب و هواشناسی

این دانشگاه در سن پترزبورگ در چندین آدرس واقع شده است ، زیرا دارای چهار ساختمان است:

اولین ساختمان در چشم انداز مالوهتینسکی ، 98 واقع شده است.
دومی در خیابان متالیستوف ، 3 واقع شده است.
مورد سوم در خیابان Voronezhskaya 79 است.
چهارمین مورد در مورد ریژسکی ، 11 است.
کسانی که مایل به تحصیل در دانشگاه آب و هواشناسی روسیه هستند نیازی به آمدن به سن پترزبورگ ندارند. سازمان آموزشیشعبه دارد این منطقه در منطقه کراسنودار در شهر Tuapse واقع شده است. آدرس دانشگاه به شرح زیر است – خیابان مورسکایا ، 4.

دانشکده های مربوط به مشخصات موسسه آموزشی

دانشگاه هیدرومتریولوژی روسیه دارای چندین دانشکده است. برخی از آنها مربوط به مشخصات موسسه آموزشی است. این واحدهای ساختاری شامل دانشکده های زیر می باشد که در دیگر دانشگاههای سن پترزبورگ و سراسر روسیه یافت نمی شوند:

هواشناسی. در این واحد ساختاری ، سالانه 2 گروه از متقاضیان تشکیل می شود. یکی از آنها به زبان روسی و دومی به زبان انگلیسی آموزش می بیند. دانش آموزان یاد می گیرند که پیش بینی های هواشناسی ، اندازه گیری های مناسب را انجام دهند.
هیدرولوژیکی. این دانشکده در زمینه “آب و هواشناسی” آموزش می دهد. به دانشجویان امکان انتخاب 2 تخصص – “Hydroecology” و “Hydrology” داده می شود.
اقیانوس شناسی. این واحد ساختاری در RSHMU سن پترزبورگ توسط آن دسته از متقاضیانی انتخاب شده است که توجه آنها با نام “Applied Hydrometeorology” جلب شده است. فقط یک نمایه وجود دارد – “اقیانوس شناسی کاربردی”.
زمین شناسی و سیستم های اطلاعاتی. در این دانشکده ، مطالعات کارشناسی در زمینه های “تسلیحات کشتی” (مشخصات – “سیستم ها و تجهیزات اطلاعات دریایی”) ، “انفورماتیک کاربردی” (“ژئوفورماتیک”) ، “انفورماتیک کسب و کار” ، “فیزیک” تدریس می شود. یک تخصص وجود دارد – “امنیت اطلاعات سیستم های مخابراتی”.

دانشکده فلسفه

دانشگاه دولتی آب و هواشناسی روسیه نیز دارای چنین واحدهای ساختاری است که به مشخصات آب و هواشناسی مربوط نمی شود. این گروه از دانشکده ها شامل فلسفه هستند. وی از سال 1997 در ساختار دانشگاه فعالیت می کند. او ، همانطور که از نامش پیداست ، فیلولوژیست ها را آماده می کند.

آموزش در دانشکده فلسفه در 3 پروفایل انجام می شود – “فلسفه داخلی: ادبیات و روسی. زبان “،” فلسفه خارجی: ادبیات و فرانسه. زبان “،” فلسفه خارجی: ادبیات و انگلیسی. زبان “. این مشخصات نشان می دهد که دانشجویان این دانشکده به طور عمیق زبانهای خارجی را مطالعه می کنند.

دانشکده فرهنگ ملی هنری

دانشکده فرهنگ ملی هنری در دانشگاه دولتی هیدرومتریولوژی روسیه سن پترزبورگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای این ساخته شده است شخصیت های خلاقمایل به توسعه استعدادهای خود هستند. واحد سازه ای آموزش می دهد:

“هنرهای تزئینی و کاربردی و صنایع دستی” ؛
“طرح”؛
“مرمت”.
متخصصان فارغ التحصیل از این دانشکده در بازار کار تقاضا دارند. آنها در زمینه هنر و صنایع دستی کار می کنند ، مشغول خلاقیت هستند ، میراث فرهنگی را بازسازی می کنند ، محصولات طراحی خلاقانه ایجاد می کنند.

آموزش اقتصاد و مدیریت

در دانشگاه دولتی آب و هواشناسی روسیه ، آنها نه تنها چنین آموزشی را دریافت می کنند که مطابق با مشخصات دانشگاه باشد. دانشکده پشتیبانی آب و هوا از فعالیتهای اقتصادی و مدیریتی در صنایع و مجتمع ها دوره های معتبر کارشناسی مرتبط با اقتصاد ، تبلیغات و روابط عمومی را ارائه می دهد.

پس از دریافت مدرک کارشناسی در دانشگاه ، می توانید تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهید. تعداد کمی از فارغ التحصیلان این کار را انجام می دهند. آنها “اقتصاد شرکت” ، “اقتصاد محیط زیست” ، “مدیریت کسب و کار نوآورانه” ، “مدیریت استراتژیک” را انتخاب می کنند.

 

موسسه اعزام دانشجو آبادیس پاریسان دانش  شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند.

دانشگاه دولتی آب و هواشناسی روسیه  (Russian state Hydrometeorological University ) :

سایت رسمی دانشگاه دولتی آب و هواشناسی روسیه در زیر قرار داده شده است. با کلیک بر روی این لینک وارد سایت دانشگاه خواهید شد و می‌توانید در اسرع زمان از اخبار و اطلاعیه‌های منتشر شده از سمت دانشگاه باخبر شوید.

 

 

 

سایت رسمی دانشگاه

Russian state Hydrometeorological University 

همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در روسیه، به لینک زیر مراجعه کنید.
تماس با کارشناسان موسسه رسمی آبادیس پارسیان دانش، جهت اعزام دانشجو  و تمام امور مربوط به ویزای تحصیلی به روسیه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *