دانشگاه دولتی معدن مسکو

دانشگاه دولتی معدن مسکو

راهنمای مطالعه

Moscow State Mining University

دانشگاه دولتی معدن مسکو

 

تاریخچه

تاریخچه آن را می توان در 4 سپتامبر 1918 جستجو کرد ، زمانی که آکادمی معدن مسکو تاسیس شد.

وظیفه ای در اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی شوروی وجود داشت – آماده سازی 435000 مهندس و تکنسین در 5 سال (1935-1930) در دوره صنعتی سازی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ، در حالی که تعداد آنها در سال 1929 66000 بود.

در سال 1930 آکادمی معدن مسکو به دستور شوروی عالی اقتصاد ملی به شش انستیتوی مستقل تقسیم شد. از جمله کالج های جدیدی که از بخشهای آکادمی رشد می کردند ، موسسه معدنکاری مسکو بود. از آن زمان موسسه معدنکاری مسکو به یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین مراکز علمی در زمینه استخراج معادن و یکی از برترین مدارس معدنی آموزشی و پژوهشی در این کشور تبدیل شده است. در سال 1993 ، این  Institutel موسسه به دلیل سهم بزرگی که در علم معدن و آموزش متخصصان بسیار واجد شرایط برای شاخه های مختلف صنعت معدن داشت ، به دانشگاه دولتی معدن تبدیل شد.

یک ساختار چند سطحی از آموزش عالی در دانشگاه معرفی شده است. چهار سال اول تحصیلات دانشگاهی به عنوان دوره کارشناسی شناخته می شود و معمولاً به درجه لیسانس علوم (کارشناسی) منجر می شود. همه برنامه های لیسانس شامل آموزش عمومی در علوم و مهندسی ، علوم اجتماعی ، هنرها و یک رشته تخصصی به نام گرایش است.

سطح دوم ، پنج سال همراه با سطح اول ، ممکن است منجر به دریافت مدرک دیپلم مهندس معدن استخدام شود. هدف برنامه ارائه آموزشهای تخصصی سطح بالا به مهندسان است. یک مهندس معدن واجد شرایط حرفه ای باید فارغ التحصیل مهارت در مدیریت فنی و همچنین در دانش عملی از عملیات واقعی استخراج داشته باشد.

دانشجویانی که در دوره کارشناسی عالی عمل کرده اند ممکن است مایل به ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی (سطح سوم) باشند. با پایان یافتن دو سال اضافی در دانشگاه ، به دانشجو مدرک کارشناسی ارشد علوم (کارشناسی ارشد) اعطا می شود. برنامه تحصیلات تکمیلی شامل سخنرانی ، مقاله نویسی و مطالعه موردی شخصی است.

تقویم

سال تحصیلی به ترمهای 17 هفته ای به نام ترم های پاییز و بهار تقسیم می شود. هر ترم واحد مطالعه ای است که نیاز به امتحانات و اتمام دوره های آموزشی دارد. الگوی کلی تدریس در دانشگاه ترکیبی از آموزش نظری و آموزش عملی است. در اواخر سال دوم دانشجو انتظار می رود رشته تخصصی خود را انتخاب کند. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه می توانند در زمینه استخراج زیرزمینی یا سطحی ، زمین شناسی و نقشه برداری ، مواد معدنی فرآوری ، استخراج اقتصاد و <39 تخصص داشته باشند.>مدیریت ، زیست محیطی و مهندسی محیط زیست ، محاسبات و برنامه نویسی رایانه و غیره

گروه ها

شش دانشکده ها (گروه ها) دانشگاه در حال حاضر بیش از 5000 دانشجوی کارشناسی و حدود 300 دانشجوی کارشناسی ارشد را آموزش می دهند.

دانشکده های دانشگاه عبارتند از:

دانشکده معدن ذغال سنگ و ساخت زیرزمین
دانشکده سنگ معدن و استخراج غیر سنگ معدن
دانشکده مهندسی فیزیک
دانشکده مکانیک برق معدن
دانشکده اتوماسیون و علوم کامپیوتر
دانشکده آموزش عصر و مکاتبات.

دانشگاه امکانات تحقیقاتی و آزمایشگاهی به روز ، سیستمهای اتوماسیون و رایانه ، مراکز تفریحی ، خوابگاهها و اماکن ورزشی را در اختیار دارد.

برای دانش آموزان دبیرستان (9-10 کلاس) لیسانس و یک بخش مقدماتی وجود دارد. دانشگاه دولتی معدن مسکو سفارشاتی را برای انجام تحقیق و توسعه می گیرد. این دانشگاه برای خود یک انتشارات دارد. مدارک تحصیلی در رشته های تخصصی معدن که توسط دانشگاه اعطا می شود در خارج از کشور معتبر است. یک بخش آموزش نظامی وجود دارد.

گروه های فارغ التحصیلان: لیسانس علوم ، مهندس معدن ، کارشناسی ارشد علوم ، نامزد علوم (برابر دکترای تخصصی) ، دکترای علوم .

تخصص ها:

اطلاعات به کمک رایانه و سیستم های کنترل ؛ انفجار ماشین آلات و تجهیزات معدن مهندسی محیط زیست؛ نقشه برداری مدیریت؛ فرآوری مواد معدنی ؛ استخراج روباز معدن زیرزمینی سیستم های طراحی به کمک کامپیوتر ؛ مهندسی مکانیک؛ فناوری دکوراسیون هنری مواد مهندسی ؛ کنترل و اطلاعات در سیستم های مهندسی ؛ فرآیندهای فیزیکی تولید معدن ؛ ساخت معادن و سازه های زیرزمینی ؛ اقتصاد و مدیریت معادن و شرکتهای جستجوی زمین شناسی ؛ اقتصاد مدیریت طبیعت؛ مهندسی برق و اتوماسیون تاسیسات صنعتی و سیستم های فن آوری ؛ منبع تغذیه شرکت های معدنی.

 

 

 

موسسه اعزام دانشجو آبادیس پاریسان دانش  شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند.

 

سایت مرتبط با دانشگاه

Moscow State Mining University

همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در روسیه، به لینک زیر مراجعه کنید.
تماس با کارشناسان موسسه رسمی آبادیس پارسیان دانش، جهت اعزام دانشجو  و تمام امور مربوط به ویزای تحصیلی به روسیه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *