دانشگاه دولتی ویلگراد

دانشگاه دولتی ویلگراد روسیه

راهنمای مطالعه

Volgograd State Technical University

دانشگاه ولگوگراد: لیست مدارس

این شهرستان قهرمان در رودخانه ولگا به عنوان یک نهاد گسترده ای غنی و بسیار تخصصی است، مانند فنی، اقتصادی و یا سلامت. بنابراین، در زیر آورده شده دانشگاه ولگوگراد (دولت) می توانید یک یادداشت ذهنی از هر شرکت کننده است.

1. دولت آکادمی کشاورزی.

2. موسسه اقتصاد، جامعه شناسی حقوق.

3. دانشگاه ایالتی.

4. دانشکده حقوق.

5. اجتماعی دولت و دانشگاه پداگوژیک.

6. موسسه هنرهای. PA Serebryakov

7. موسسه دولتی فرهنگ و هنر.

8. دانشگاه فنی.

9. دولت معماری دانشگاه.

10. مؤسسه کسب و کار.

11. فرهنگستان فرهنگ فیزیکی.

 

دانشگاه ولگوگراد: شاخه

علاوه بر امکانات ذکر شده در لیست بالا، در شهرستان به اجرا در تعداد شاخه موسسات آموزش عالی کشور ما، مانند موسسه بین المللی اسلاوی، فرهنگستان روسیه از اقتصاد ملی، و دولت. خدمات تحت رئیس جمهور فدراسیون روسیه، آکادمی انسانی مدرن، موسسه مدیریت، دانشگاه روسی از همکاری، انساندوستی و اقتصادی موسسه مسکو، روسیه دولت تجارت و دانشگاه اقتصاد. همانطور که می بینید، انتخاب مواجه ولگوگراد متقاضی، بسیار زیاد است. از یک طرف، این خوب است، چرا که مقدار زیادی از انتخاب، و از سوی دیگر، در نزد نهادهای بسیاری که ممکن است و گیج می شوند وجود دارد. اما هیچ کس وعده داده آن را آسان خواهد بود، این فقط آغاز است، و سپس خواهد بود آزمون ورودی، مطالعه، جلسه کار البته …

دانشکده های پزشکی
توجه فردی، دانشکده های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ولگوگراد دولت، دقیق تر، واقع در شهرستان. این نهاد بودجه فدرال در سال 1935 آموزش عالی و حرفه ای از وزارت بهداشت، درمان (VPO VolgGMU) از (پس به نام موسسه پزشکی استالینگراد) تاسیس شد. امروز، این دانشگاه فوق مدرن است و در لیست موسسات پزشکی از آموزش عالی، که در جهان گنجانده شده است. در ساختار آن دارای هشت دانشکده ها، علاوه بر این، بر اساس آن ایجاد یک دانشگاه پزشکی که در آن آموزش از متخصصان مجرب از مراقبت های پرستاری. پیاتیگورسک پزشکی و موسسه دارویی – شعبه در Pyatigorsk افتتاح شد.

 

انتخاب تخصص

حرفه – خب، حالا وقت آن است انتخابات مهم کمتر است را به حرکت به دوم (هر چند آن است که نزدیک به اول مربوط)، اما نه. دانشگاه ولگوگراد ارائه به دانش آموزان آینده نگر یک لیست بسیار گسترده ای از تخصص. جهات اصلی برنامه آموزش کشاورزی شامل خط های یادگیری: تکنولوژی کشاورزی، دامپزشک، مکانیزاسیون کشاورزی، برق، تکنولوژی پردازش، تجارت، اقتصاد، احیای زیست محیطی و زمین، اجتماعی و بشر دوستانه. دانشگاه ولگوگراد مناطق معماری و ساخت و ساز به شرح زیر ارائه کسانی تخصص: مهندسی و حرارت ثرم، فرآیندهای حمل و نقل، ماشین آلات و تجهیزات تکنولوژیکی، سیستم های اطلاعات و فناوری، معماری، ساخت و ساز، طراحی و ایمنی Technosphere به. موسسه فرهنگ و هنر آموزش دانش آموزان در چنین حرفه: هدایت، به طور کلی و…

هنرهای تزئینی، .. بازیگری، و غیره موسسات آموزش پزشکی متخصصان قطار از فعالیت های پزشکی و پیشگیرانه، فن آوری بیوتکنولوژی، زیست شناسی، اطفال، پزشکی عمومی، بیوشیمی پزشکی، دندانپزشکی، روانشناسی بالینی.

این لیست را می توان برای مدت زمان طولانی ادامه داشت، اما جوهر از این مقاله این است برای نشان دادن طیف وسیعی از شرکت کننده باز می شود تا فرصت. به درستی تخصص انتخاب خواهد کرد که او یک راه برای تعیین سرنوشت و زندگی می دهد. موفق باشید!

 

دانشگاه دولتی ولگراد روسیه

 

 

 

موسسه اعزام دانشجو آبادیس پاریسان دانش  شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند.

دانشگاه دولتی ویلگراد روسیه  (Volgograd State Technical University) :

سایت رسمی دانشگاه دولتی ویلگراد روسیه در زیر قرار داده شده است. با کلیک بر روی این لینک وارد سایت دانشگاه خواهید شد و می‌توانید در اسرع زمان از اخبار و اطلاعیه‌های منتشر شده از سمت دانشگاه باخبر شوید.

 

سایت رسمی دانشگاه

همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در روسیه، به لینک زیر مراجعه کنید.
تماس با کارشناسان موسسه رسمی آبادیس پارسیان دانش، جهت اعزام دانشجو  و تمام امور مربوط به ویزای تحصیلی به روسیه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *