دانشگاه اقتصاد پلخانف روسیه

دانشگاه دولتی اقتصاد پلخانف واقع در شهر مسکو در سال ۱۹۰۷ افتتاح شد. زمانی که الکسی ویشیناکوف این دانشگاه را در زمینه امور مالی تأسیس کرد نمی دانست که بعدها یکی از معتبرترین دانشگاه های روسیه درجهان می شود. در حال حاضر بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان به دنبال تحصیل در دانشگاه پلخانف هستند. چرا که این دانشگاه بزرگترین مرکز آموزش عالی اقتصاد در روسیه می باشد!

درباره دانشگاه اقتصاد پلخانف روسیه

دانشگاه اقتصاد پلخانف (Plekhanov Russian University of Economics) همکاری با بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا را در برنامه های خود قرار داده است و تلاش می کند تا به اعتبار EQUIS دست یابد. در معرفی دانشگاه اقتصاد پلخانف روسیه باید ذکر کنیم که این دانشگاه ۴۹ رشته کارشناسی و ۵۷ رشته کارشناسی ارشد را به دانشجویان ارائه می دهد. برنامه های آموزشی متنوع و سطح بالا، استفاده از اساتید متخصص و فناوری های پیشرفته مدرن این دانشگاه را از سایر دانشگاه های هم رده خود متمایز کرده است.

دانشگاه دولتی پلخانف با ۲۶ شعبه فعال داخلی و خارجی و مجموع ۲۶ هزار دانشجو در راستای ارتقای توسعه پایدار اقتصادی با تکیه بر نیروی انسانی گام بر می دارد.

رنکینگ دانشگاه پلخانف در جهان

در سالهای اخیر رنکینگ دانشگاه های روسیه با سرعت قابل ملاحظه ای رو به رشد است. موسسات آموزش عالی روسیه مطابق با معتبرترین سیستم های رتبه بندی علمی جهان می باشند. حفظ سنت های آموزش ملی به همراه استفاده از استانداردهای بین المللی مدرن از ویژگی های دانشگاه پلخانف روسیه می باشد. اما مهمترین ویژگی این دانشگاه این است که از سال ۲۰۱۲ در رتبه بندی دانشگاه های جهانی شرکت کرده و رتبه خود را در سالهای اخیر ارتقا داده است. به طوری که نامش در لیست ۱۰۰ دانشگاه برتر روسیه دیده می شود.

بر اساس رتبه بندی QS در بین ۱۰ دانشگاه برتر روسیه و ۱۰۰۰ دانشگاه برتر جهان، نام دانشگاه اقتصاد پلخانف می درخشد.

چرا در دانشگاه پلخانف روسیه تحصیل کنیم؟

اگر قصد تحصیل رشته اقتصاد در روسیه را دارید، بهتر است دانشگاه پلخانف را انتخاب کنید. این دانشگاه خصوصیات منحصر به فردی دارد که در ادامه آن را بیان می کنیم:

اعتبار بین المللی

اخذ مدرک از دانشگاه PRUE باعث می شود تا در هر کجای دنیا که باشید، بتوانید کار دلخواه خود را پیدا کنید. برنامه های آموزشی این دانشگاه مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد که منجر به تعلیم و تربیت متخصصان برتر اقتصاد، بازاریابی و مدیریت می گردد.

همکاری با شرکت های معتبر

تحصیل در دانشگاه اقتصاد پلخانف این امکان را به دانشجویان می دهد تا در پروژه های بزرگ شرکت کنند. در این همکاری دانشجویان با واقعیت های اقتصادی در دنیای مدرن آشنا می شوند و تجربیات مفیدی کسب می کنند.

کسب 5 ستاره از QS

دانشگاه PRUE اولین دانشگاه روسیه است که در رتبه بندی QS Stars رتبه ۵ ستاره دارد. برنامه های متنوع آموزشی و استفاده از روش های نوین فناوری در آموزش از خصوصیات بارز دانشگاه پلخانف روسیه می باشد.

امکانات دانشگاه پلخانف روسیه

کتابخانه، سالن ورزشی، زمین بازی، مراکز فرهنگی، استخر، سالن های تفریحی و آمفی تئاتر تنها بخشی از امکاناتی است که دانشگاه اقتصاد پلخانف روسیه در اختیار دانشجویان قرار می دهد. زندگی پویا و رو به توسعه دانشجویان باعث حفظ روحیه و نشاط آنها شده تا با خیالی آسوده تحصیل در روسیه را تجربه کنند. همچنین دانشجویان این دانشگاه می توانند در برنامه های آموزشی مشترک بین المللی دیپلم دو یا سه گانه شرکت کنند.

مراکز تحقیقاتی دانشگاه پلخانف

در حال حاضر ۹ مدرسه علمی و مرکز تحقیقاتی، عضوی از زیرمجموعه دانشگاه پلخانف روسیه می باشد که عبارتند از:

نحوه ثبت نام دانشگاه اقتصاد پلخانف روسیه

برای پذیرش در دانشگاه پلخانف نیاز به هیچ پیش شرطی ندارید. عدم نیاز به مدرک زبان و عدم محدودیت سنی دانشجویان زیادی را علاقه مند به تحصیل در روسیه و این دانشگاه کرده است. برای ثبت نام در دانشگاه پلخانف فقط کافیست از طریق موسسات مجاز اعزام دانشجو به روسیه اقدام کنید.
موسسه آبادیس پارسیان دانش با کسب مجوزهای لازم از وزارت علوم می تواند یکی از بهترین مشاوران در این زمینه باشد. بنابراین با مراجعه به این موسسه می توانید تمامی مقدمات پذیرش در دانشگاه های برتر روسیه را فراهم کنید. برای استعلام هزینه دانشگاه پلخانف روسیه با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان فقط در آبادیس پارسیان دانش!

ارسال پیام یا درخواست مشاوره رایگان

خوابگاه دانشگاه پلخانف روسیه

خوابگاه دانشگاه اقتصاد پلخانف شامل ۳ ساختمان می شود که یکی از بهترین خوابگاه‌های دانشجویی روسیه می باشد. امکانات رفاهی پیشرفته و محیطی امن برای تحصیل شرایط کاملا استانداری را برای تحصیل دانشجویان خارجی این دانشگاه فراهم کرده است. پروفسور ویکتور گریشین به عنوان ریاست دانشگاه پلخانف سعی دارد تا تمام دانشجویان از تحصیل در روسیه رضایت کامل داشته باشند!