دانشگاه دولتی اقتصاد، آمار و انفورماتیک مسکو (MESI)

دانشگاه دولتی اقتصاد، آمار و انفورماتیک (MESI)

راهنمای مطالعه

Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics (MESI)

 

دانشگاه دولتی اقتصاد ، آمار و انفورماتیک مسکو (MESI)

 

دانشگاه دولتی اقتصاد ، آمار و انفورماتیک مسکو در سال 1932 تاسیس شد. اولین نام آن: موسسه حسابداری اقتصادی ملی مسکو بود که در سال 1948 با انستیتوی اقتصاد و آمار مسکو جایگزین شد. از سال 1996 ، این دانشگاه دارای وضعیت دانشگاه.

MESI امروز 7 موسسه (دانشکده) و یک شبکه شعبه گسترده است – 25 در فدراسیون روسیه و 4 در کشورهای خارجی: در جمهوری بلاروس ، ارمنستان ، لتونی و قزاقستان. به لطف چنین مقیاسی ، حدود 70 هزار دانشجو همزمان در MESI تحصیل می کنند. آموزش در زمینه هایی مانند “انفورماتیک تجارت” ، “امنیت اطلاعات” ، “روانشناسی” ، “اقتصاد” ، “فقه” ، “انفورماتیک کاربردی” ، “زبانشناسی” و سایر موارد انجام می شود. از میان برنامه های آموزشی اجرا شده توسط MESI ، هشت برنامه به عنوان “بهترین” شناخته شد برنامه های آموزشی روسیه نوآور 2011 “.

علاوه بر امکان به دست آوردن اصلی آموزش عالی این دانشگاه برنامه های آموزشی اضافی بی شماری را اجرا می کند:

برنامه های حرفه ای متوسطه ، تحصیلات تکمیلی ، MBA بازآموزی حرفه ای و خیلی های دیگر. MESI گل سرسبد در میان دانشگاه های فدراسیون روسیه برای آموزش از راه دور آنلاین است. در سال 2012 ، این دانشگاه وضعیت سازمان اساسی کشورهای عضو CIS را در زمینه آموزش از راه دور و الکترونیکی دریافت کرد. علاوه بر این ، MESI اولین است دانشگاه روسی، که با موفقیت روش معاینه خارجی را برای انطباق با استانداردهای اروپایی تضمین کیفیت در آموزش و پرورش گذرانده است.

پذیرش در MESI بر اساس نتایج مسابقه امتیازات امتحان دولت واحد در موضوعات تخصصی آموزش عمومی انجام می شود. عبور از این مسابقه کاملاً دشوار است ؛ طبق نتایج کمپین پذیرش سال 2012 ، میانگین آن 37 نفر در هر مکان بود.

مشهورترین زمینه های آموزش ، براساس تعداد درخواست های ارائه شده ، به شرح زیر بوده است: “تجارت” (106 نفر در هر صندلی) ، “ایالت و دولت شهرداری”(77) ،” اقتصاد “و” نوآوران “(هر کدام 60). نمره قبولی نیز بالا است. برای ثبت نام در “فقه” لازم بود حداقل 252 امتیاز کسب کنید ، برای “زبانشناسی” – 244 ، برای “پشتیبانی و مدیریت ریاضی” سیستم های اطلاعاتی”- 239. تعداد کل 2012/2013 سال تحصیلی 983 را اختصاص داد اماکن بودجه ایکه از این تعداد 845 مورد برای تحصیلات تمام وقت (575 مورد در مسکو و 270 مورد در شاخه ها) بود.

برای چندین سال ، MESI یک برنامه آموزش مداوم “دانشکده-کالج-دانشگاه” داشته است. فارغ التحصیلان دانشگاه می توانند در برنامه های آموزشی مختصر در MESI در زمینه های “مدیریت” ، “اقتصاد” ، “فقه” و “دولت ایالتی و شهری” ثبت نام کنند. امتحانات به صورت تست رایانه انجام می شود. مدت تحصیل از 2.5 سال است.

در ساختار موسسه آموزش مداوم MESI ، مرکزی برای آموزش پیش دانشگاهی وجود دارد که بر اساس آن برنامه های مختلفی برای دانش آموزان از کلاس 1 تا 11 انجام می شود. دوره های آمادگی “Entrant-9” و “Entrant-11” وجود دارد. در دوره های مقدماتی ، دانش آموزان دبیرستان آماده می شوند قبولی در امتحان، آماده سازی برای امتحانات داخلی MESI برای فارغ التحصیلان دانشگاه و دانشکده فنی نیز در حال انجام است.

دانشگاه دولتی اقتصاد، آمار و انفورماتیک (MESI) در سال 1932 تاسیس شده است که امروزه یکی از دانشگاه های روسیه است که ترکیبی از تجربه گسترده و سنت های علمی قوی با روند نوآورانه از متخصصان آموزش در اقتصاد، مدیریت، آمار، فن آوری اطلاعات، حقوق و علوم انسانی است.

دانشگاه دولتی اقتصاد، آمار و انفورماتیک (MESI) امروز محل برگزاری 100 هزار نفر دانش آموزان از جمله زبان آموزان خارجی از 52 کشور جهان است. MESI مجموعه نوآورانه، که دارای شبکه ای از بیش از 30 شعبه منطقه ای واقع در نقاط مختلف فدراسیون روسیه و در خارج از کشور است.

 

موسسه ها

  • موسسه مدیریت؛
  • موسسه مالی و اقتصاد؛
  • موسسه فن آوری های کامپیوتر؛
  • مؤسسه حقوق و علوم انسانی؛
  • موسسه برنامه های کارشناسی ارشد (دانشکده کسب و کار)؛
  • موسسه آموزش مادام العمر؛
  • پژوهشکده مدیریت دانش؛
  • پژوهشکده مدیریت کیفیت.

یکی از اهداف اصلی که دانشگاه دولتی اقتصاد، آمار و انفورماتیک (MESI) به دنبال اجرای آموزش مادام العمر (LLL) مفهوم است.

این دانشگاه پیاده سازی را در دو اصول اصلی زیر انجام میدهد :

  1. تداوم یادگیری؛
  2. آموزش و پرورش برای هر کسی، در هر کجا و هر زمان.

 

در مطابق با ایده LLL)  MESI) ارائه می دهد برنامه های آموزشی تقریبا در تمام سطوح – از دوره های پیش متوسطه و پیش بالاتر مدرسه به دوره های کارشناسی ارشد و دکترای مطالعات و آموزش کسب و کار است.

اصل آموزش و پرورش برای هر کسی، در هر کجا و در هر زمان با توجه به محیط آموزش الکترونیکی اجرا شده در MESI تحقق یابد. این سیستم اجازه می دهد تا دانش آموزان برای دسترسی به محتوای یادگیری 24/7/365 بدون در نظر گرفتن محل خود و توانایی فیزیکی است.

برای بیش از هفت سال MESI شده است ارائه آموزش برای افراد معلول با استفاده از آخرین فن آوری کامپیوتر و برنامه آموزشی سفارشی و روش.

دانشگاه دولتی اقتصاد، آمار و انفورماتیک (MESI) بنیانگذار interuniversity شبکه “کنسرسیوم بین المللی دانشگاه” است. شرکت کنندگان در آن همکاری برای ایده های به اشتراک گذاری، نتایج علمی و پژوهشی و بهترین شیوه ها در آموزش الکترونیکی و مدیریت دانش و به دنبال روند های بین المللی در توسعه فن آوری یادگیری مدرن.

 

 

 

 

موسسه اعزام دانشجو آبادیس پاریسان دانش  شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند.

 

 

سایت رسمی دانشگاه

Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics (MESI)

همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در روسیه، به لینک زیر مراجعه کنید.
تماس با کارشناسان موسسه رسمی آبادیس پارسیان دانش، جهت اعزام دانشجو  و تمام امور مربوط به ویزای تحصیلی به روسیه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *