دانشگاه بونچ-بروویچ در سن پترزبورگ

دانشگاه بونچ-بروویچ در سن پترزبورگ

راهنمای مطالعه

Bonch-Bruevich Saint – Petersburg State University of Telecommunications, (Saint Petersburg)

 

تاریخچه دانشگاه بونچ-بروویچ در سن پترزبورگ

در دوران 1930 در لنینگراد دوره های ارتباطی عالی وجود داشت. بر اساس این دوره ها تصمیم به ایجاد یک دانشگاه تخصصی در ارتباطات مخابراتی و مهندسی رادیو ایجاد کرد.

کمی بعد این نهاد به موسسه الکتروتکنیک لنینگراد تغییر نام داد ، شهرتش در همه محدوده های اتحاد جماهیر شوروی بزرگ بود.

در نهایت، در سال 1994، این مؤسسه دانشگاه دانشگاهی را دریافت کرد، و اکنون هر کس در کشور آن را به عنوان دانشگاه Bonch-Bruevich در سن پترزبورگ می داند.

اما در واقع، نام این دانشگاه بسیار طولانی تر است – دانشگاه ایالتی سنترالپتیک ارتباطات. پروفسور M.A. بونچ-بروویچ.

امروزه در دانشگاه با همکاری شاخه ها – Arkhangelsk و Smolensk – حدود نه هزار دانش آموز آموزش دیده اند. بیش از یک هزار نفر در هر سال خوشحال هستند که تعداد “بونچوییت” ها را دوباره پر کنند.

بهترین متخصصان ارتباطات راه دور از کسانی که دانش خود را به دانشجویان انتقال می دهند، نه دانشگاه بونچ-بروویچ، و نه سایر دانشگاه های دیگر این صنعت به سادگی نمی دانند. در میان چهارصد معلم، پنجاه و سه پزشکان و دوصد و هفتاد نامزد است.

از این رو، نام مستعار دانشگاه بونچ-برویچ، که تحت کنترل چنین تیمی قوی است جمع آوری می شود.

 

اهداف و اهداف دانشگاه بونچ-بروویچ

دانشگاه Bonch-Bruevich همواره و تمام فعالیت های آن در پی اجرای سیاست های دولتی در زمینه آموزش است .

این امر دسترسی و کیفیت بالای تحصیلات است، همانطور که نیاز به توسعه نوآورانه اقتصادی و نیازهای مدرن جامعه است.

 

اهداف اصلی این دانشگاه بدون تغییر است:

این امر از سوی شهروندان بسیار تحصیل کرده و متخصصین بسیار حرفه ای است که قادر به رشد حرفه ای هستند و در شرایط جدید توسعه جامعه موبایل هستند.

دانشگاه Bonch-Bruevich در نظر دارد فناوری اطلاعات و توسعه فناوری های فشرده دانش را به عنوان یک کار مهم قلمداد کند.

سیستم ارزیابی کیفیت آموزش عالی و تقاضای خدمات آموزشی در حال توسعه است.

خدمات اطلاعات جدید، سیستم ها و فن آوری های آموزشی، منابع آموزشی الکترونیکی نسل های گذشته معرفی و به طور موثر مورد استفاده قرار می گیرند.

دانشگاه بونچ-برویچ سازماندهی و انجام تحقیقات علمی کاربردی در زمینه صنعت ارتباطات و آموزش حرفه ای را بهبود می بخشد.

 

درباره ساختار دانشگاه بونچ-بروویچ

دانشگاه بونچ-بروویچ در سنت پترزبورگ دارای حوزه وسیعی از خدمات آموزشی است، برنامه درسی به طور مداوم به روز شده و بهبود یافته است.

تا به امروز، آموزش در پانزده منطقه و بیش از بیست تخصص در رشته های انسان دوستانه، اقتصادی و فنی است.

با افزایش کیفیت متخصصان آموزش، SPbGUT یک سیستم آموزش چند سطحی را ایجاد کرده است: از مدرسه به کالج، از کالج تا دانشگاه، جایی که یک زنجیره ای وجود دارد: از مدرک لیسانس تا مدرک کارشناسی، از مدرک تا تخصص.

 

پس از فارغ التحصیلی، می توانید سطح تحصیلات خود را در تحصیلات تکمیلی و دکترا افزایش دهید و البته با توجه به برنامه های توسعه حرفه ای موجود. دانش آموزان تمام وقت، شهروندان فدراسیون روسیه می توانند با توجه به برنامه ویژه موسسه آموزش نظامی، که در آن افسران ذخیره آموزش دیده اند، آموزش داده شوند.

تعداد کل دانش آموزان بیش از 6417 نفر است که شامل شصت و پنج درصد دانشجویان بودجه می باشد. دانشگاه سنت پترزبورگ بونچ-بروویچ قصد دارد برنامه هایی را که دانش آموزان تدریس می کنند، بهبود بخشد و همچنین بهبود سطح تحصیلات را دریافت کنند.

علم

از سال 2009، مرکز تحقیق و توسعه نوآوری ها با موفقیت در دانشگاه ایجاد شده است و موفق به ارائه تجربیات علمی در زمینه کسب و کار و صنعت شده است. علاوه بر این، فرصت های اشتغال برای کارشناسان صنعت ایجاد می شود که توسط دانشگاه بونچ-برویچ تولید می شود.

بررسی ها در مورد فارغ التحصیلان این دانشگاه همیشه مطلوب است، چرا که آنها در اینجا برنامه های آموزش نوآورانه توسعه یافته را به دانشجویان آموزش می دهند که به طور گسترده ای از فناوری های آموزش به اصطلاح پروژه استفاده می کنند که دانش از طرق تحقیق، از طریق مشارکت در فرآیندهای حل مشکلات علمی و عملی کسب و کار و تولید،

در سال 1993، دانشگاه به عضویت انجمن های دانشگاه های اروپایی و شرکت های مخابراتی و اطلاعاتی تبدیل شد و عضو آن شد.

در این انجمن (EUNICE) دانشگاه های تخصصی پیشرو فرانسه، آلمان، ایتالیا، بریتانیا، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس، فنلاند هستند.

در اینجا دانشجویان در میان دانشگاههای همکار رد و بدل میشوند، کارهای کارشناسی مشترک در حال نوشتن است، و در اینجا آنها مدرک کارشناسی ارشد را از یک مقطع کارشناسی ارشد دریافت می کنند .

دانشگاه ها دانشجویان کارآموزی و فارغ التحصیل را مبادله می کنند، تحقیقات، سمینارها را انجام می دهند، برای اینکه اساتید و استادان برجسته از همکاران خارج از کشور بازدید می کنند.

 

چگونه دانش آموزان یاد می گیرند؟

اولین ساختمان ها در مرکز شهر نوا، صلح، عقل و عظمت نفس می کشند، اما چگونه ساختمان های جدید در ناحیه نوسکی شگفت انگیز و شیک هستند.

همچنین اتاق های کنفرانس و سالن های دیدنی مدرن، سالن بدنسازی با امکانات کامل، کتابخانه پر از ادبیات علمی و فنی، و خوابگاه های عالی و مرکز تفریحی وجود دارد.

سخنرانی ها می توانند به صورت الکترونیکی در هزینه مخاطبان چند رسانه ای، دسترسی دانشجویان از هر نقطه از جهان برگزار شود.

 

یادگیری دور در این دانشگاه فراتر از ستایش است.

در سرتاسر دانشگاه، یک منطقه Wi-Fi وجود دارد. مواد به طور مؤثری جذب می شوند، زیرا انتقال مواد از صفحه نمایش بزرگ در کلاس های درس می تواند بر روی یک کامپیوتر شخصی تکرار شود. توزیع اخبار، تغییر در جدول زمانی، مواد آموزشی در خط انجام می شود.

بنابراین، سی و چهار اتاق سخنرانی و پنجاه و چهار کلاس درس مجهز شده اند. علاوه بر این، هفتاد و سه آزمایشگاه وجود دارد که تجهیزات آن می تواند هر دانشگاهی را در این صنعت تحقیر کند.

 

دانش آموزان چگونه زندگی می کنند؟

دانش آموزان یک زندگی پر مشغله، چه فرهنگی و چه اجتماعی. نقش مهمی در شورای دانشجویی ایفا می کند، کمیته اتحادیه دانشجویی فعال است، شورای دانشجویان خارجی کار می کند.

این دانشگاه روزنامه ای بزرگ را تحت نام حرفه ای “Svyazist” منتشر می کند.

هر دانش آموز می تواند خود را در یک استودیوی ویدئویی امتحان کند و یک ویدیو، نمایش رسانه ای یا برنامه تلویزیونی ایجاد کند.

شما می توانید اسکریپت ها را بنویسید و مفاهیم را برای داستان هایتان بسازید.

بنگاه های پایه صنعت در پیوند ثابت و نزدیک با فرایند آموزشی دانشگاه هستند.

دانش آموزان فعالیت های مشارکتی بسیاری از شرکت ها را تقریبا هر روز و در هر مرحله، به عنوان مثال، موسسه تحقیقات سیستم های مخابراتی، Rostelecom، LONIIR، Megafon، Holding Lentelefonstroy، VimpelCom، Tele-2 و بسیاری دیگر، احساس می کنند. همه به این دلیل است که فارغ التحصیلان در تمام این شرکت ها منتظر هستند، به ویژه فارغ التحصیل از دانشگاه Bonch-Bruevich.

دانشکده ها ی دانشگاه بونچ-بروویچ

از نه دانشکده، دانشکده RTS – فن آوری ارتباطات رادیویی – به ویژه متقاضیان علاقه مند است. دانش آموزان تلاش می کنند روی صندلی «RS و B» – ارتباطات رادیویی و رادیو پخش شوند.

در اینجا تکنسین های کارشناسی لیسانس رادیو در زمینه های “تجهیزات سمعی و بصری”، “مهندسی رادیو”، در راستای “تکنولوژی های فناوری infocommunication” کارشناسان مطالعه سیستم های ارتباطات سیار و تلویزیون دیجیتال و رادیو پخش می شود.

کارشناسی ارشد در جهت “مهندسی رادیو” بر اساس “سیستم های صوتی و تصویری و ارتباطات رسانه ای” و در واقع “مهندسی رادیو”، و در جهت دوم، پروفایل ها متعلق به “سیستم ها و شبکه های ارتباطات رادیویی، دسترسی رادیو و پخش”، و همچنین “سیستم های ارتباطی ویژه رادیویی”.

این واحد دارای پایگاه عالی روششناسی، سه آزمایشگاه آموزشی است، در اینجا ما استانداردها، پروتکل ها و روش های برنامه ریزی UMTS، GSM، شبکه های Wi-Fi را مطالعه می کنیم.

دو آزمایشگاه به طور کامل با نرم افزار و سخت افزار مجهز به بررسی فرآیندهای انتقال اطلاعات در شبکه های موجود و ایجاد شبکه های جدید سلولی هستند. بلافاصله پارامترهای دستگاه های دریافت پذیر رادیویی، حل مشکلات پردازش دیجیتال سیگنال های صوتی و سیگنال های رادیویی، مطالعه سیگنال های صوتی پخش تلویزیونی و رادیویی، تجهیزات صوتی و خواص آنها، سیستم های ارتباطی تلفن همراه، ثابت و ویژه رادیویی، سیستم های پخش سیار زمینی و ماهواره ای و خیلی بیشتر.

کار علمی بخش
این گروه در سه دانشکده سخنرانی می کند – بیست دوره، که توسط معلمان بخش ایجاد شده است و به طور کامل با کتاب های درسی ارائه می شود. سی و هفت مقاله تکمیلی، آثار روش شناسی و کتاب های درسی منتشر شده است، کتاب هایی منتشر شده است که هیچ مقایسهای با آن ندارند.

در میان شرکت هایی که تحقیقات علمی مشترک را با بخش RS و B انجام می دهند، Okeanpribor، Rubin، Vektor، LONIIR، MART، RIMR، موسسه ناوبری و زمان، MTS، Beeline، Megafon “،” Skylink “و بسیاری دیگر. موضوعات پژوهش عبارتند از: بهینه سازی برنامه ریزی شبکه، سازماندهی خدمات جدید، بهبود کیفیت خدمات مشتری.

 

دانشکده ICSS

دانشآموزان شبکههای Infocommunications Networks و Systems دانشجویان خوشحال هستند که به بخش PIiVT مراجعه کنند، جایی که آنها در مهندسی نرم افزار و تکنولوژی رایانه های دیجیتال شرکت می کنند. در کارکنان اداره، شش استاد و هفت استاد دانشکده از بیست معلم وجود دارد که قبلا به آن ها می گویند. سه کلاس کامپیوتری مجهز به آخرین کامپیوترها هستند که در یک شبکه محلی مشترک هستند. توانایی دسترسی به اینترنت همواره وجود دارد. در آزمایشگاه های ریزپردازنده و تکنولوژی دیجیتال، دانش آموزان نرم افزار ارتباطات مدرن را توسعه و آزمایش می کنند.

 

دانشکده IS & T

در اینجا حدود ششصد دانشآموز و دانشجوی کارشناسی ارشد سیستمهای اطلاعات و فن آوری هستند.

معلمان دارای مدرک عالی – دوازده استاد، سی و سه استاد دانشکده – در دانشکده کار می کنند، لیسانس ها را در سه جهت آماده می کند و دو کارشناسی ارشد را انجام می دهند.

چهار بخش در دانشکده وجود دارد. فعالیت علمی و آموزشی اعضای هیئت علمی عمدتا مربوط به فناوری اطلاعات، تسهیلات اتوماسیون و سیستم های کنترل می شود.

در اینجا، آکادمی سیسکو توسعه داده شده است، با یکپارچه سازی در فرآیند آموزشی، کلاس های توسط معلمان از میان مربیان گواهی این شرکت انجام شده است.

دانش آموزانی که با موفقیت از این برنامه ها تسلط پیدا کرده اند مزایای زیادی در پیدا کردن شغل دارند.

 

 

 

 

موسسه اعزام دانشجو آبادیس پاریسان دانش  شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند.

 دانشگاه بونچ-بروویچ در سن پترزبورگ روسیه  (Bonch-Bruevich Saint) :

سایت رسمی دانشگاه بونچ-بروویچ سن پترزبورگ روسیه در زیر قرار داده شده است. با کلیک بر روی این لینک وارد سایت دانشگاه خواهید شد و می‌توانید در اسرع زمان از اخبار و اطلاعیه‌های منتشر شده از سمت دانشگاه باخبر شوید.

 

سایت رسمی دانشگاه

Bonch-Bruevich Saint

همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در روسیه، به لینک زیر مراجعه کنید.
تماس با کارشناسان موسسه رسمی آبادیس پارسیان دانش، جهت اعزام دانشجو  و تمام امور مربوط به ویزای تحصیلی به روسیه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *