دانشگاه علوم جنگلداری مسکو

دانشگاه علوم جنگلداری مسکو

راهنمای مطالعه

Moscow State Forest University

دانشگاه جنگلداری مسکو، مهم‌ترین نهاد آموزشی در روسیه در زمینه علوم جنگلداری و صنایع وابسته می‌باشد که زیر نظر دانشگاه صنعتی “بائومن” فعالیت می‌نماید.

 

انستیتو علوم جنگلداری مسکو در سال 1919 میلادی جهت آموزش و پرورش متخصصین در زمینه جنگلداری و به عنوان شعبه ای از “دانشگاه صنعتی بائومن” در حومه مسکو (شهر میتیشی) تاسیس شد. این دانشگاه امروزه به عنوان نهاد آموزشی برتر کشور در زمینه رشته‌های مهندسی جنگل و منابع طبیعی به شمار می‌آید.

همچنین در سال 1959 میلادی و به ابتکار دانشمند مشهور و بنیان گذار سیستم هوا و فضای شوروی سابق “سرگئی کارالوف”، دانشکده الکترونیک وسیستم‌های مهندسی در این انستیتو تاسیس شد. پس از سازماندهی مجدد، دانشکده هوا فضا نیز به بدنه این انستیتو اضافه شد. این دانشکده متخصصانی را در همه زمینه‌های هوافضا و موشک که در آن‌ها از رایانه‌ها، اطلاعات و سیستم‌های کامپیوتری، شبکه‌ها، داده‌ها، پردازش‌های آماری و … استفاده می‌شود را پرورش و آموزش می‌دهد.

در حال حاضر 6200 دانشجو در دو دانشکده اصلی این دانشگاه یعنی دانشکده علوم جنگلداری و دانشکده هوافضا در حال تحصیل می‌باشند. همچنین تعداد 400 استاد با درجه‌های علمی مختلف بهتدریس در دانشگاه جنگلداری مشغول می‌باشند.

پروفسور “ویکتور سانائف” ریاست دانشگاه علوم جنگلداری مسکو را برعهده دارد.

  • شهر محل دانشگاه – مسکو – روسیه

  • سال تاسیس – 1919 میلادی

  • تعداد دانشجو – 6200 نفر

 

 

 

 

موسسه اعزام دانشجو آبادیس پاریسان دانش  شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند.

دانشگاه علوم جنگلداری مسکو روسیه  (Moscow State Forest University) :

سایت رسمی دانشگاه علوم جنگلداری مسکو روسیه در زیر قرار داده شده است. با کلیک بر روی این لینک وارد سایت دانشگاه خواهید شد و می‌توانید در اسرع زمان از اخبار و اطلاعیه‌های منتشر شده از سمت دانشگاه باخبر شوید.

 

سایت رسمی دانشگاه

Moscow State Forest University

همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در روسیه، به لینک زیر مراجعه کنید.
تماس با کارشناسان موسسه رسمی آبادیس پارسیان دانش، جهت اعزام دانشجو  و تمام امور مربوط به ویزای تحصیلی به روسیه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *