دانشگاه هوا و فضا ابزار دقیق، سن پترزبورگ

دانشگاه هوا و فضا و ابزار دقیق سن پترزبورگ

راهنمای مطالعه

Saint Petersburg State University of Aerospace Instrumentation

تاریخچه دانشگاه

تاریخ تولد از دانشگاه ایالتی ابزار در نظر گرفته 1941 ژانویه 25. موسسه آموزش عالی، که در آن زمان به نظر می رسد، به نام موسسه لنینگراد حمل و نقل هوایی. کمی قبل از پایان آموزش و پرورش جنگ جهانی دوم موسسه لنینگراد حمل و نقل هوایی ابزار تغییر نام داد.
در سال های پس از آن، دانشگاه به سرعت رشد کرده. او به رسمیت شناختن در کشور به دست آورد، تبدیل به یکی از موسسات تحصیلات عالی. در اواخر 80s شروع به ظاهر زمینه های جدید از آموزش، اعضای هیات علمی گسترش یافته است. در سال 1992، موسسه آکادمی شد، و بعد از 5 سال وضعیت دانشگاه به دست آورده بود.

فعالیت های علمی دانشگاه

دانشگاه ایالتی هوا و فضا ابزار دقیق (سنت پترزبورگ) به طور فعال در فعالیت های علمی مشغول اند. 9 (به عنوان مثال، فضایی و سیستم حمل و نقل، سیستم های هوا فضا و تجهیزات) که در آن دانشگاه همکاری با شرکت های تحقیقاتی داخلی و بین المللی تعریف شده جهت اصلی کار می کنند. پژوهش در بالا و دیگر مناطق تحت پوشش کارکنان دانشگاه. فعالیت های علمی دانش آموزان درگیر است. آنها در کنفرانس های دانشجویی، نمایشگاه ها، مسابقات آثار علمی شرکت کنند.

فعالیت های بین المللی از دانشگاه

SUAE به دنبال فعالانه در توسعه فعالیت های بین المللی است. هر سال در دبیرستان می آید بیش از 30 هیئت های خارجی از امریکا، آسیا و اروپا است. ده ها تن امضا توافقنامه های مختلف مربوط به انجام تحقیقات به طور کلی، آموزش و تبادل دانشجو. به عنوان مثال در ماه مارس سال 2017، دانشجویان دانشگاه SUAE فرانکفورت علوم کاربردی به منظور کارآموزی آمد.

دانشگاه ایالتی هوا و فضا ابزار دقیق (سنت پترزبورگ) در حال کار با دانشگاه های پیشرو در جهان است. شامل فهرست:

(ایتالیا) دانشگاه کاتانیا.
مدرسه عالی ملی الکترونیک – ENSEA (فرانسه).
غربی (کانادا) دانشگاه انتاریو.
مرکز چین برای توسعه استعدادهای درخشان در فضا (چین) و دیگران است.
فعالیت های آموزشی

وظیفه اصلی دانشگاه است، به انجام فعالیت های آموزشی. در طول آموزش دانش آموزان واحدهای ساختاری دانشگاه ببینی. بسیاری از آنها توسط موسسات که قبلا دانشکده شد نشان داده شود:

دستگاه های هوا و فضا. دیواره های آن را متخصصین مورد نیاز در زمینه موشک و فضا تکنولوژی، حمل و نقل هوایی، ابزار دقیق، الکترونیک.
ارتباطات، الکترونیک و مهندسی رادیو. این یک واحد ساختاری تولید متخصصان جهانی قادر به کار با انواع تجهیزات الکترونیکی.
فن آوری های نوین در رباتیک و الکترو. این یک نهاد مدرن که در آن دانشجویان یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد یک سیستم فنی، یکپارچه با تکنولوژی کامپیوتر است.
برنامه نویسی و سیستم های کامپیوتری. دانشجویان موسسه کارشناسان در زمینه علوم کامپیوتر و تکنولوژی کامپیوتر، استفاده از روش های ریاضی در اقتصاد است.
حفاظت از اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی. این واحد ساختاری، به عنوان نام آن پیداست، ارائه می دهد تخصص و زمینه های آموزش مربوط به سیستم های اطلاعات و فناوری، امنیت اطلاعات از سیستم های خودکار.
موسسه SUAE وجود دارد از فناوری کسب و کار. او برای حوزه های مربوط به علوم کامپیوتر کسب و کار، اقتصاد، مدیریت آماده می شود.

کمی از ادارات (انسانی، حقوقی) وجود دارد. تخصص که آنها را، با قانون، مطالعات فرهنگی، زبان شناسی در ارتباط است. به عنوان بخشی از هر دو نوع واحد ساختاری بخش، آموزش و پژوهش در آزمایشگاه، تحقیقات و مراکز آموزشی، موسسات تحقیقاتی، واحدهای ساختاری اضافی. این ساختار پیچیده دانشگاه هوا فضا از ابزار است. دانشکده ها و موسسات در فعالیت های خود با اهداف و مقاصد همان هدایت می شود. تفاوت بین واحدهای تنها در توسعه از ساختار، میزان پژوهش، تعدادی از مناطق آموزش هستند. موسسات در نظر گرفته بزرگتر است.

موجود در دانشکده های اصلی و موسسات می توانند با عبور از امتحان یا آزمون ورودی و ارسال مدارک است. کاملا به یک روش متفاوت برای پذیرش است که در موسسه آموزش نظامی تنظیم شده است. چه نوع از یک واحد ساختاری؟ اجازه دهید یک نگاه دقیق تر در این موضوع.

در آموزش نظامی

برخی از دانش آموزان ثبت نام شده در SUAE، علاقه مند به موسسه آموزش نظامی. در اینجا تنها به دانشجویان در دانشگاه اعتبار (در صورتی که مایل و شرایط انتخاب). آموزش نظامی می تواند در دانشگاه از زمان آغاز آن به دست آورد. در سال 1941 آن را در کشف شد بخش نظامی آموزش و فیزیکی است. ما در حال حاضر موجود نهاد وظیفه اصلی این است. آن را در اجرای برنامه های آموزش نظامی، گروهبان ها، افسران، سربازان ذخیره در ادارات نظامی از تخصص شغلی نظامی نهفته است. چگونه در بخش نظامی رسیده است؟ در اینجا چند قانون عبارتند از:

انتخاب رقابتی در میان دانش آموزان دبیرستانی که برای گذراندن یک دوره آموزش نظامی و از سن 30 سالگی رسیده است برگزار شد،
در میان کسانی که برای اولین بار می خواهید می سازد انتخاب اولیه (توجه به سلامت و وضعیت روانی)؛
در مرحله بعد، انتخاب اصلی، که آزمون مناسب فیزیکی از نامزدها برای خدمت سربازی

سطح آموزش دانشگاهی

موسسه آموزش عالی، دعوت دانشجویان سالانه در بخشی از کمپین پذیرش، ارائه برنامه های آموزش حرفه ای بالاتر و ثانویه. کسانی که می خواهند به دنبال آموزش عالی، می تواند جهت آموزش در مقطع کارشناسی و یا تخصص را انتخاب کنید:

در مقطع کارشناسی آنها بیش از 40. مدت زمان آموزش 4 سال در تمام وقت است.
در تخصص یاد بگیرند از 5 به 5.5 سال با ثبت نام در دانشگاه ایالتی پترزبورگ سن از هوا و فضا ابزار دقیق. انواع تخصص، اما انتخاب آنها بسیار کمتر است. که تنها بیش از 10 وجود دارد.

مردم با مدرک کارشناسی و یا حرفه ای می توانید در SUAE در قاضی ثبت نام. مناطق آموزش بیش از 30. پروفیل خیلی بیشتر وجود دارد. برنامه همه استاد ارائه یک مطالعه در عمق یک درجه، اجرای تحقیقات علمی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های عمل است
برای متقاضیانی که مایل به دست آوردن ثانویه حرفه ای آموزش و پرورش، دانشگاه هوا و فضا ابزار دقیق (SUAE) وزارت ACT ایجاد شده است. بخش عمده ای از حوزه های آموزش مربوط به حرفه های فنی. از دیوارهای دانشکده خارج:

فن آوری، تحصیل در قوانین و مقررات فنی و مدیریت کیفیت، ابزار هواپیما و سیستم ها، ماشین های الکتریکی و دستگاه، مهندسی مکانیک، اتوماسیون فرایندهای تکنولوژیک و تولید،
هنر از سیستم های کامپیوتری؛
تکنسین ها و برنامه نویسان.
علاوه بر این، دانشکده آموزش حرفه ای ثانویه سرمایه داران، وکلا و متخصصان تبلیغات تولید می کند.

دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ از هوا و فضا ابزار دقیق: نرخ عبور

متقاضیان برای ورود به SUAE در نمره عبور، چرا که تعدادی از مکان های در دبیرستان محدود است، و نه هر کس این شانس را به موفقیت در آزمون ورودی. اطلاعات آماری توصیه می شود برای روشن شدن در کمیته انتخاب.

در منابع اینترنتی رسمی از سازمان آموزشی در فرم مناسب نشان می دهد داده ها تنها در سال 2013:

میانگین نمره در آزمون مکان هزینه به 79.1 برابر بود.
این شاخص در همان مکان پرداخت 73.4 بود.

کتابخانه موسسات

سنت پترزبورگ دانشگاه ایالتی هوا و فضا ابزار دقیق همه شرایط لازم را ایجاد کرده است به اطمینان حاصل شود که دانش آموزان احساس یادگیری راحت است. از تمام مزایای دانشگاه است که به ارائه کتابخانه، به دلیل آن نقش مهمی در روند آموزشی ایفا می کند. وجود دارد آن را از سال 1941. امروز کتابخانه ساختمان های مدارس 4 است و ذخیره تعداد زیادی از کتاب ها و مجلات مورد نیاز برای دانش آموزان است. در هر مورد، اتاق مطالعه، کلاس های درس دیپلم و طرح درس برای مطالعه، کلاس های آنلاین وجود دارد.

در کتابخانه مقررات ویژه ای وجود دارد. برای تبدیل شدن به یک خواننده، شما نیاز به یک کارت کتابخانه. برای دانشجویانی که تصمیم گرفته است به بازدید از کتابخانه، این سند اصلی است. برای به دست آوردن یک کتاب در قوانین لازم برای نشان دادن خواننده و دانشجوی بلیط. ادبیات برای یک زمان خاص، که پس از بازگشتند. برای دانش آموزانی که قوانین، مجازات را نادیده گرفت.

تناسب اندام SUAE

از جمله مزایای استفاده که دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ از هوا و فضا ابزار دقیق، و خارج از غرفه نه تنها کتابخانه بلکه تناسب اندام SUAE. بنابراین در مجتمع مرکز پزشکی دانشگاه تعیین شده SUAE، باشگاه تناسب اندام. او هر روز از 08:00 تا 23:00 کار می کند در روزهای هفته و 9:00-21:00 در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات.

این ارائه می دهد بازدید کننده انواع تمرینات در یک باشگاه تناسب اندام:

برنامه انرژی؛
ایروبیک کلاسیک؛
پیلاتیز.
بوکس؛
یوگا؛
سبک های رقص.

دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ از هوا و فضا ابزار دقیق: بررسی

درباره SUAE پیدا شده است بررسی مخلوط. برخی از دانش آموزان مانند مدرسه، کیفیت روند آموزشی است. به خصوص برخی از معلمان، که در یک قالب ارائه اطلاعات آموزشی جالب و قابل دسترس، انجام مطالب درس با تکه های کاغذ را نمی خواند توجه داشته باشید. دانش آموختگان، ارزیابی موسسه آموزش عالی، توجه داشته باشید وجود یک مرکز برای پیشبرد اشتغال و اشتغال موقت است. این یک واحد ساختاری نقش مهمی در زندگی دانش آموزان و کسانی که از کالج یا دانشگاه فارغ التحصیل شده اند بازی می کند:

مرکز کمک می کند تا به جستجو برای جای خالی مناسب برای کار پاره وقت در طول تعطیلات تابستان؛
او همچنین در انتخاب از سایت های برای عمل های آینده مشغول اند؛
کارکنان مرکز نشان فارغ التحصیلان به درستی رزومه آن بهترین را به یک شغل، چگونه رفتار کنند در مصاحبه نگاه آماده؛
مرکز نیز کمک می کند فارغ التحصیلان با مشکلات روبرو در طول اشتغال – کار ارائه می دهد توسط شرکت های همکار گزارش شده است.

بنابراین، دانشگاه ایالتی هوا و فضا ابزار دقیق (سنت پترزبورگ) – یک دانشگاه که سزاوار توجه متقاضیان. موسسه می گوید که مزیت های مختلف وجود دارد. اما آیا آنها واقعا دارند؟ تأییدیه پاسخ مثبت از دانشجویان و فارغ التحصیلان، و همچنین به عنوان یک موقعیت خوب در رتبه بندی است. به عنوان مثال، در سال 2015 RA “کارشناس” امتیاز از دانشگاه بود، بسته به شرایط مورد نیاز برای به دست آوردن کیفیت. SUAE در این لیست در میان دانشگاه های فنی و کلاسیک رتبه 4.

موسسه اعزام دانشجو آبادیس پاریسان دانش  شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند.

دانشگاه هوا و فضا ابزار دقیق، سن پترزبورگ (Saint Petersburg State University of Aerospace Instrumentation) :

سایت رسمی دانشگاه هوا و فضا ابزار دقیق، سن پترزبورگ(Saint Petersburg State University of Aerospace Instrumentation)در زیر قرار داده شده است. با کلیک بر روی این لینک وارد سایت دانشگاه خواهید شد و می‌توانید در اسرع زمان از اخبار و اطلاعیه‌های منتشر شده از سمت دانشگاه باخبر شوید.

سایت رسمی دانشگاه

بررسی شرایط بورسیه تحصیلی در روسیه

همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در روسیه، به لینک زیر مراجعه کنید.

با کارشناسان موسسه رسمی آبادیس پارسیان دانش، جهت اعزام دانشجو  و تمام امور مربوط به ویزای تحصیلی به روسیه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *