دانشگاه ایالتی کورسک روسیه (Kursk)

دانشگاه ایالتی کورسک روسیه (Kursk)

راهنمای مطالعه

(SouthWest State University, (Kursk

دانشگاه ایالتی کورسک (KSU) روسیه در سال 1934 به عنوان انستیتوی آموزشی کورسک تاسیس شد.

این یک نهاد دولتی از تابعیت فدرال است. اجرای برنامه های آموزشی یک متخصص ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، کارشناسی ارشد ، کارشناسی ارشد ، مهارت آموزی و بازآموزی در زمینه های اقتصاد ، حقوق ، تاریخ ، روانشناسی ، فلسفه ، جامعه شناسی ، معلم شناسی ، زبان های خارجی ، فلسفه ، فیزیک ، ریاضیات ، علوم کامپیوتر و غیره دارای دکتری و چندین شورای پایان نامه است. … ساختار این دانشگاه شامل مؤسسات و مراکز علمی ، آزمایشگاهها ، یک کتابخانه علمی ، موزه ها ، یک رصدخانه نجوم ، یک مرکز نانوتکنولوژی بین رشته ای است. پردیس اصلی دانشگاه در مرکز تاریخی شهر کورسک روسیه واقع شده است.

دانشکده بازرگانی منطقه ای کورسک در این دانشگاه فعالیت می کند. این متخصصان را در چارچوب برنامه ریاست جمهوری برای آموزش پرسنل مدیریتی برای سازمان های اقتصاد ملی آموزش می دهد فدراسیون روسیه.

بیش از 10،000 دانشجو در 18 دانشکده دانشگاه تحصیل می کنند.

این اختصار اغلب هنگام نامگذاری استفاده می شود یا دانشگاه ایالتی کورسک روسیه.

اولین مورد از پیشینیان این دانشگاه را می توان یک مدرسه شبانه روزی خصوصی برای دوشیزگان نجیب دانست که در سال 1794 توسط فرانسوی Rened در کورسک افتتاح شد. در سال 1860 آن را به مدرسه Mariinsky از دسته اول سازماندهی مجدد شد.

در سال 1901 ، ساختمان جدیدی برای مدرسه در خیابان فلوروسکایا (اکنون Radishcheva) خیابان افتتاح شد. ساخت و ساز در دو سال به پایان رسید. این ساختمان هنوز هم در دانشگاه ایالتی کورسک قرار دارد.

از سال 1902 مکتب ماریینسکی وضعیت یک ژیمناسیون را دریافت کرد و در سال 1918 این ژیمناسیون به یک مؤسسه معلم تبدیل شد ، که در سال 1919 به عنوان یک مدرسه آموزشی شناخته شد. در آن زمان تدریس در دانشکده های زیست شناسی و جغرافیا ، ادبیات و هنری ، فیزیک و ریاضیات ، کلامی و تاریخ و دانشکده های پیش دبستانی انجام می شد. این مؤسسه فارغ التحصیل معلمان مدارس مرحله دوم ، معلمان نیروی کار با تعصب زراعی و مربیان مؤسسات کودکان پیش دبستانی است.

این مؤسسه فعالیت خود را در زمان تصرف شهر توسط نیروهای گارد سفید ژنرال دنینین متوقف کرد و کار را در اوایل سال 1920 از سر گرفت. با دریافت نام “انستیتوی آموزش عمومی” دوباره اصلاح شد. دانشكده هاي تاريخي و فلسفي ، فيزيكي و رياضي ، زراعي و دبستاني دانشكده هايي به وجود آمدند كه قشر دانشجويان 650 نفر ، معلمان – 50 محقق بودند. در سال 1921 دانشکده زراعت به یک مؤسسه عملی کشاورزی تبدیل شد.

در سال 1921 ، مؤسسه آموزش عمومی كورسک به مؤسسه آموزشی كورسك و در سال 1922 به مؤسسه عملی آموزش كورك تغییر نام داد. در سال 1923 این مؤسسه تعطیل شد ، دانش آموزان برای تحصیل در کالج آموزشی پولیس کورسک منتقل شدند.

 

بعد از سال 1934

در سال 1937 ، دپارتمان مکاتبات ، در سال 1940 – یک دوره تحصیلات تکمیلی افتتاح شد ، و از سال 1941 ، یادداشت های علمی منتشر می شود. در سال 1941 ، این مؤسسه به شهر Sarapul در ASSR Udmurt تخلیه شد. بازگشت به کورسک در سال 1943 صورت می گیرد. در همین زمان دانشکده جغرافیا افتتاح شد. پس از جنگ ، دانشکده فیزیک و ریاضیات و دانشکده زبانهای خارجی افتتاح شد.

در سال 1984 به مؤسسه آموزشی و تربیتی ایالتی کورسک موفق به دریافت جایزه نشان افتخار شد.

در سال 1994 ، این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه آموزش و پرورش تعلق گرفت. در سال 2003 با گسترش چشمگیر لیست زمینه های آموزش و تخصص ها ، این دانشگاه به یک دانشگاه کلاسیک تبدیل شد و از آن زمان به عنوان “دانشگاه ایالتی کورسک” نامیده می شود.

در 24 مه 2008 ، اسقف اعظم هرمان از کورسک و ریلسک کلیسای مقدسین سیریل و متدیوس را که در سالهای 1999-2007 در حیاط دانشگاه ساخته شده بود ، تقدیر کردند.

 

در حال حاضر

این دانشگاه یک مرکز علمی و آموزشی مناطق چرنوزم و کورسک روسیه است.

این دانشگاه دارای 18 دانشکده ، یک کتابخانه علمی ، مطالعات کارشناسی ارشد و دکترا ، شوراهای پایان نامه ، مدیریت اطلاعات و تحلیلی ، آزمایشگاه های تحقیقاتی ، پژوهشگاه ها و مراکز است.

در سال 2008 ، 6013 دانشجوی تمام وقت ، 116 پاره وقت و 3818 دانشجوی پاره وقت در دانشگاه دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل بودند. تعداد معلمان در سال 2008 635 نفر بود که از این تعداد 223 نفر استاد اساتید و 43 استاد است. در سال 2007 ، این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های وزارت آموزش و پرورش روسیه در 35-51 موقعیت قرار داشت.

دانشگاه برنامه های آموزشی متوسطه را اجرا می کند آموزش حرفه ای، آموزش عالی (تخصص ، لیسانس ، کارشناسی ارشد) ، آموزش کارشناسی ارشد (تحصیلات تکمیلی) ، آموزش پیشرفته ، آموزش اضافی.

این دانشگاه مجلات علمی را منتشر می کند: “یادداشت های علمی. مجله الکترونیکی علمی دانشگاه دولتی کورسک” ، “تئوری زبان و ارتباطات بین فرهنگی” ، “سالن اجتماعات”. خبرنامه KSU “Alma Mater” و کتاب خاطره نیز منتشر شده است.

در سال 2013 ، ساختمان جدید مدرن KSU به بهره برداری رسید.

 

فعالیت های تحقیقاتی

براساس KSU ، تحقیقات علمی نظری و کاربردی ثابت سازماندهی شده است. هدف اصلی فعالیتهای بخشهای علمی دانشگاه اجرای عملی تعامل مؤثر بین KSU و شرکتها براساس زنجیره سازمانی و فناوری “علمی کاربردی – دانشگاه – تولید” است.

 

آزمایشگاههای تحقیقاتی KSU:

آزمایشگاه مدرسه روسیه
آزمایشگاه جامعه\u200cشناسی تحقیقاتی
آزمایشگاه تحقیقاتی “مرکز مطالعات ایالات متحده”
آزمایشگاه تحقیقاتی “روش شناسی و فلسفه علم”.
آزمایشگاه تحقیقاتی موسیقی و فن آوری های رایانه ای
مرکز نوآوری و فناوری “FEMT”
آزمایشگاه تحقیقات سنتز آلی
آزمایشگاه اجتماعی روانشناختی
آزمایشگاه تحقیقاتی “روانشناسی و زبانشناسی کاربردی”
آزمایشگاه تحقیقاتی “روش شناسی و فلسفه علم”
آزمایشگاه تحقیقاتی “ژنتیک”
آزمایشگاه تحقیقاتی “پایش اشیاء محیطی”
آزمایشگاه تحقیقات زبانی و فرهنگ شناسی
آزمایشگاه تحقیقات “واژگان منطقه ای و قوم شناسی”
آزمایشگاه تحقیقات مطالعات فلسفی منطقه ای “کورسک اسلوو”
آزمایشگاه تحقیقاتی مطالعات تطبیقی \u200b\u200bفلسفی
آزمایشگاه تحقیقاتی “بازی در آموزش و فرهنگ”
آزمایشگاه فن آوری های آموزش چندرسانه ای در زبان های خارجی
آزمایشگاه مدرسه روسیه
آزمایشگاه جامعه\u200cشناسی تحقیقاتی.

مؤسسات و مراکز تحقیقاتی دانشگاه KSU:

مناطق اولویت دار کاربردی تحقیق علمی KSU عبارتند از:

تحقیقات بدنی؛

تحقیقات جامعه\u200cشناختی کاربردی؛

تحقیقات روانشناختی کاربردی؛

مطالعه سنتز آلی؛

صرفه جویی در مصرف انرژی

زمین شناسی ، بیولوژیکی ، جانورشناسی ، زمین شناسی ، ژئوبوتانیک ، زیست فناوری ، حفاظت از طبیعت ، مطالعات هیدروشیمیایی ، ژئوشیمیایی مؤلفه های مختلف محیط طبیعی و فن آوری کره زمین ، مناظر کشاورزی؛

در زمینه بیوشیمی و ژنتیک پروتئین ها و اسیدهای آمینه فعالیت می کند.

تحقیقات باستان شناسی؛

تحقیقات فناوری نانو.

 

فعالیتهای آموزشی

دانشگاه پیاده سازی می کند فعالیتهای آموزشی تحت برنامه های تخصصی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، کارشناسی ارشد. آموزش پرسنل علمی در مطالعات دکتری در حال انجام است.

 

دانشکده ها

جهت های واقعی
ناهنجاری
آموزش های قبل از دانشگاه
جغرافیای طبیعی
صنعتی و آموزشی
زبان های خارجی
هنرها
تاریخی
آموزش و پرورش و روانشناسی
آموزش پیشرفته و آموزش حرفه ای پرسنل
الهیات و مطالعات دینی
فیزیکدانان ، ریاضیات و علوم کامپیوتر
فرهنگ بدنی و ورزش
فلسفی
فلسفه ، جامعه شناسی و مطالعات فرهنگی
اقتصاد و مدیریت
مجاز

بخش تاریخ

دانشکده تاریخ از زمان افتتاح مؤسسه آموزشی پولیس کورسک در سال 1934 وجود داشته است. در سال 1956 آن را به تاریخی و فلسفی تبدیل کرد. در سال 1966 دانشکده تاریخ و آموزش و پرورش بر اساس آن ایجاد شد. تا سال 1996 به فارغ التحصیلان صلاحیت “معلم تاریخ و علوم اجتماعی ، متدیست برای کار آموزشی” اعطا می شد. در سال 1992 دانشکده به یک بخش تاریخ تبدیل شد. در کنار تخصص “تاریخ” ، دو مورد دیگر معرفی شده است – “آموزش اجتماعی” و “روانشناسی”. در سال 1999 ، دانشکده تخصص “مطالعات دینی” را افتتاح کرد ، و در سال 2002 – “فقه” ، که براساس آن بعداً دانشکده های مستقلی ایجاد شد. در سال 2011 ، مجموعه ای از کارشناسی ها در زمینه های آموزش “تاریخ” و “روابط بین الملل” ساخته شده ، دارای مدرک کارشناسی ارشد در تاریخ داخلی و خارجی است.

این دانشکده همچنین به آموزش متخصصان با صلاحیت “تاریخ نگار” ادامه می دهد. معلم تاریخ “. در دانشکده های دانشکده ، تحصیلات تکمیلی و دکترا در رشته های تخصصی 07.00.02 – تاریخچه داخلی و 07.00.03 – تاریخ عمومی (تاریخ جدید و اخیر)

در سال 2002 ، بر اساس دانشکده ، پژوهشگاه باستان شناسی روسیه جنوب شرقی ایجاد شد.

این دانشکده دارای پایه هایی برای انجام کارهای باستان شناسی ، کتابشناسی ، گشت و گذار در موزه ، بایگانی و معارف ، و یک باشگاه بحث دانشجویی است.

 

دانشکده حقوق

دانشکده حقوق KSU در سال 2004 و بر اساس گروه رشته های حقوقی تاسیس شد. برای اولین بار پذیرش در برنامه آموزش عالی حرفه ای “فقه” با صلاحیت “وکالت” در سال 2003 انجام شد. تا سال 2009 ، این دانشکده 3 بخش داشت: تئوری و تاریخ دولت و حقوق ، قانون مدنی و رویه ، قانون و رویه کیفری. در سال 2009 با تشکیل اداره جدید قانون اساسی و شهرداری اصلاح ساختار کلیسای جامع انجام شد. اداره قانون و دادرسی مدنی به دو بخش تقسیم می شود – قانون مدنی ، آیین دادرسی مدنی. در سال 2011 ، وزارت تجارت و قانون کار تأسیس شد. در سال 2016 ، آن را به گروه حقوق و تجارت تجارت تغییر نام داد.

در حال حاضر ، دانشکده دارای 6 بخش است:

گروه تئوری و تاریخ دولت و حقوق؛

گروه قانون اساسی و اداری؛

وزارت حقوق مدنی؛

اداره امور مدنی و داوری؛

دپارتمان حقوق مالی و تجاری؛

وزارت دادگستری و دادرسی کیفری.

در سال 2010 ، دانشکده شروع به اجرای برنامه هایی برای آماده سازی کارشناسی ارشد حقوق کرد.

این دانشکده در ساختمان جدید KSU واقع شده است که در سال 2013 افتتاح شد. یک کلینیک حقوقی ، یک آزمایشگاه پزشکی قانونی و مرکز تحقیقات حقوقی وجود دارد. انجمن علمی دانشجویی “لکس” و باشگاه دانشجویی “کد” در دانشکده تشکیل شد.

 

دانشکده معلمان و روانشناسی

در سال 2008 دانشکده معلم و روانشناسی سیمین سالگرد خود را جشن گرفت. در سال 1978 برای آموزش دانش آموزان در تخصص “آموزش و پرورش و روشهای آموزش ابتدایی” تأسیس شد.

 

دانشکده هنر

دانشکده هنر در سال 2003 تاسیس شد. در طول سال تحصیلی 2003/2004 – 2005/2006 دوسالانه این دانشکده در دو تخصص آموزش دیده است: “فرهنگ شناسی” با یک تخصص دیگر “زبان خارجی” و “آموزش موسیقی”.

با حمایت بنیاد علوم انسان دوستانه روسیه ، معلمان دانشکده در حال کار بر روی پروژه های تحقیقاتی در زمینه موسیقی شناسی و آموزش موسیقی هستند.

معلمان ، دانش آموزان و فارغ التحصیلان دانشکده هنر عضو گروه های موسیقی هستند: ارکستر مجلسی روسی KSU ، گروه کر و زنان مجلسی KSU.

 

دانشکده جغرافیای طبیعی

این دانشکده در سال 1943 تأسیس شد. این دانشکده دارای 25 کلاس درس است که شامل 17 آزمایشگاه تخصصی بیولوژیکی ، جغرافیایی ، زیست محیطی و شیمیایی: علوم منظره ، سیستماتیک و فیتوسنولوژی ، میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی ، زیست شناسی گیاهی و قارچ شناسی ، تنوع زیستی ، زیست شناسی حیوانات ، اکولوژی عمومی و کاربردی ، زیست شناسی سلولی و ژنتیک ، روش های تحقیقات زیست محیطی ، آناتومی و فیزیولوژی انسان ، نقشه برداری و ژئوفورماتیک و غیره. موزه جانورشناسی ، موزه زمین شناسی. این دانشکده از یک agrobiostation ، یک ایستگاه زیست کره از انستیتوی جغرافیای آکادمی علوم روسیه استفاده می کند. دارای سه آزمایشگاه تحقیقاتی: “ژنتیک” ، “نظارت بر محیط زیست” و “سنتز ارگانیک”.

کلاس ها در بخش های اساسی در تولید برگزار می شوند: “هیدرومترولوژی” (مؤسسه بودجه ایالتی فدرال “اداره مرکزی زمین سیاه سیاه برای هیدروسنج و نظارت بر محیط زیست”) ، “فن آوری های گردشگری داخلی” (OBU “مرکز گردشگری منطقه ای”) ، “فناوری شیمیایی” (واحد فدرال ایالتی فدرال “GosNIIOKHiT”) ، “سنتز ترکیبات فعال فیزیولوژیکی” (شرکت واحد دولتی ایالتی فدرال “GosNIIOKHiT”) ، ” نظارت بر محیط زیست و زراعت “(VNII ZiZPE) ،” سیاست منطقه ای و برنامه ریزی ارضی “(LLC” Agropromstroyproekt “).

دانشجویان تحت آموزش عملی در سازمان ها و شرکت ها قرار می گیرند: مرکز ذخیره گاه زیست کره مرکزی چرنوزم که به این نام خوانده شده است پروفسور V.V. الخینا ، دفتر آژانس فدرال کاداستر املاک و مستغلات ، کمیته منابع اراضی منطقه ، خدمات فدرال نظارت بر منابع طبیعی در منطقه ، آزمایشگاه محیط زیست منطقه ای ، موسسه علمی دولتی “کشاورزی و محافظت خاک از فرسایش ، مرکز آموزشی و علمی” ایستگاه زیست کره Kursk IG RAS “، موسسه ایالتی فدرال” مرکز تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی و اندازه گیری های فنی “، مؤسسات آموزشی ، پیشرو در تور و شرکت های آژانس مسافرتی در کورسک و مسکو ، شرکت های هتلداری در منطقه:” Grove Nightingale “،” Aurora “،” Kursk “و دیگران …

 

ادبیات

طرح تاریخی سالن بدنسازی خانمهای کورسک ماریینسکی. 1991-1911 / A.A. مخازن – کورسک ، 1911 .– 184 ص. – 600 نسخه
از تاریخ انستیتوی آموزش عالی دولتی (مقاله های 1934 – 1974) / وسلوف A.N. – کورسک ، 1976 .– 263 ص.
کورسک آموزشی: صفحات تاریخ: مجموعه اسناد ، مقاله های تاریخی ، مقالات علمی / مجموعه. در. Postnikov. – کورسک: انتشارات کورسک. دولت پد دانشگاه ، 1999 .– 60 ص. – 500 نسخه. – شابک 5-88313-204-9.
دانشگاه ایالتی کورسک: صفحات تاریخ / قطعه. در. Postnikov ، M.M. فریانتسف؛ ویرایش V.V. گوزدف – کورسک: KSU ، 2009 .– 180 ص. – 300 نسخه –
حرفه ای بودن ، شایستگی ، توانایی تصمیم گیری صحیح و مؤثر ، روحیه کارآفرینی – این خصوصیاتی است که یک متخصص جوان باید از آن برخوردار باشد. همه آنها در دوره آموزش در KSU Kursk ساخته شده اند. این یک دانشگاه نسبتاً بزرگ است. بیش از 17 هزار دانشجو در آن تحصیل می کنند.

 

 

 

 

موسسه اعزام دانشجو آبادیس پاریسان دانش  شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند.

دانشگاه ایالتی کورسک روسیه (SouthWest State University) :

سایت رسمی دانشگاه ایالتی کورسک روسیه در زیر قرار داده شده است. با کلیک بر روی این لینک وارد سایت دانشگاه خواهید شد و می‌توانید در اسرع زمان از اخبار و اطلاعیه‌های منتشر شده از سمت دانشگاه باخبر شوید.

 

سایت رسمی دانشگاه

همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در روسیه، به لینک زیر مراجعه کنید.
تماس با کارشناسان موسسه رسمی آبادیس پارسیان دانش، جهت اعزام دانشجو  و تمام امور مربوط به ویزای تحصیلی به روسیه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *